Intr-o buna zi te voi ninge cu flori de cires,
Voi saruta petalele de pe chipul tau,
Incet, incetisor, pe indelete, 
Sarutand cu amor fiece por al feții, 
Voi mangaia umerii de dansul florilor
Si fiecare atingere a mea
Iti va trezi fiori din toate primaverile
In care ti-am lipsit,
In care m-ai chemat,
In care te auzeam
Si stiam ca ai sa vii.
Intr-o buna zi vom imbratisa toti ciresii
Intalniti in cale,
Scuturandu-i de tot dorul
Ce l-am strans in noi,
De doar noi,
De regasire,
De clopot de cer in dangat de rai,
Vom mangaia scoarta lor ,
Ne vom alinta sub crengi
In susur de vant de hăt, departe.
Intr-o buna zi vom stii
Ca iubirea suntem noi,
Cei pierduti in univers
Si cautati de suflete pe Pamant,
Ca imi esti,
Ca iti sunt
Poveste
Si vis
Si nemurire
Si contopire ,
Si raza de soare
Si umbra de luna...
Intr-o zi vom manca toate ciresele
Ce le-am uitat verilor fara de noi,
Eu iti voi pune pe buze,
Tu imi vei pune mie,
Ca-ntr-un joc de inimi
Ce au sangerat
De atatea departari.
Intr-o buna zi, in sfarsit,
Vom fi fara sfarsit impreuna.
Iubirea suntem noi.
Ciresi in floare,
Suflete de stele ...



5 iunie 2019

Comentarii