Tu stii cate mări am cutreierat ? 
In unele am trecut unul pe langa altul.... 
Tu stii cate valuri m-au aruncat la fund si pe țărm apoi m-au poposit ? 

Mi-ai fost si val si ţărm si furtuna.... 
Tu stii in cate apusuri imi inecam ochii visandu-te in rasarit senin si linistit ? 

Mi-erai si seara si dimineata si fierbinte si gheata ....
Tu stii cate pământuri am atins si cate lumi am cautat cautandu-te ? 

Si erai la o azvârlitura de stea ... o luna mare de clestar ne despartea ... doar ...
Mai stii cate vanturi au suflat intre noi despartindu-ne ?
Mai stii cati nori ne-au intunecat visele ?
Mai stii ca la capat de lume ne-am intalnit in final ? 

Ca-ntr-un sfarsit de nesfarsit, de mare, de soare, de luna, de geamat de stea, de freamat de pamant, de dor de lumi...
Si ne-am luat de mână. 

Strans. 
Sa nu ne mai pierdem iar. 
Si am pasit si mari si tarmuri si cer si lumi. 
Si am daruit tuturor din putinul nostru adunat intr-un zambet sau un cuvant sau o imbarbatare sau o imbratisare. 
Si rai am facut. Din infinit. Din acel miez de stea ce eram chiar noi. 
Undeva ...in lume...suntem. 
Aici sau ... departe ..

16 iunie 2019


Comentarii