M-am saturat sa te vreau !

M-am saturat sa te tot caut !
M-am saturat sa te vreau !
...  sa te ascunzi de mine !
NU MAI VREAU !
Sunt satula sa ma chinui ... sa imi vii de hac ...
Nu te inteleg !
Esti asa de rece ...
Esti prea "racoritor" ... adesea ...

Un amestec de moale si tare, de suav si dur.
Ba amar, ba dulce., cu un gust de ciocolata cruda .. uneori ...
... alteori ca o vanilie imbucuratoare !
Iti caut fraga, zmeura ... dar nu esti !
Esti Rai si Iad ... sau un amestec de iubire si teama ...
MA ZDRUNCINI !
Intelege ca nu mai pot asa !
PLEACA !
Sa nu te mai vad !
Sa nu te mai simt ...
Offf .....
Si VINO !!!
Vino iar si iar !!!
As vrea sa dispari din viata mea ...
Si as vrea si sa imi fii ...
Agonie si Extaz !
NU MAI POT !
Crede-ma, sunt si eu un om ...
Un simplu om !
Oare azi ce o sa imi fii ?
Ciocolata ?
Vanilie ? 
Cafea ?
Offf ... dileme ... trileme ...
La inghetata ma refer ...

05.07.2019



Comentarii