Si a fost un rasarit,
Si a venit un apus
Din Sus scurs
In Jos patruns.
Apoi Cerul a luat-o de la capat,
De la un capat al lumii
Si pana la un capat de mine,
De la un capat de lumi 
Si pana la un inceput de tine.
Si am plans stele.
Si am ras dimineti.
Si am scuturat nori
Si am simtit fiori,
De dor,
De jale,
De neputinta,
De dorinta,
De duca
Precum o naluca
Strecurata printre oameni,
Cu aripi de ceruri,
Cu ochi pierduti,
Cu obraji muti
Cu imbratisari de necuprins,
Cu brate colier de cer,
Cu buze arse de jar,
Cu privire de chihlimbar.
Si am privit soarele ...
Intai pe cel de Aici,
Apoi pe cei de Acolo.
Erau multi,
In nuante de foc,
Si mi-au facut loc
Sa ma topesc de tot ce-i omenesc.
Si sa inteleg ca un blestem
Ca toti Aici ardem
Intre un rasarit si un apus
In zgomot incet.
Si am privit cu ape in ochi
Unduind pe obraji
Cum soarele se anina de Cer
Si apoi, repede, se facea tarziu,
Se sfasia de dor,
De amintiri
Si se culca pe zari, pe infinit ...

3 iulie 2019

Comentarii