Am venit timid,
Coborand pe-o raza,
M-am ascuns intr-un trup cuminte
De copila zambareata,
Plina de viata,
Plina de vise,
Plina de nestiuturi,
Mistuire de fluturi.
Am deschis feresterele ochilor,
Stele in noapte,
Noapte cu luceferi si planete,
Cu luni si sori si infinituri ...
Pletele au mangaiat cerurile
Si au zis
"Mai stai!"
Rasetul a hohotit pamanturile
Si au inflorit macii
Precum un strigat de iubire.
Iubire ...

Si am crezut in oameni,
Pe toti ii vedeam frumosi,
Fiecare in parte avea ceva deosebit
Si eu il vedeam,
Il simteam,
Il iubeam
Asa cum e.
Si am crezut chiar si cand negura le-o simteam
Si imi inecau norii,
Si soarele mi-l tulburau,
Si luna urla a neputinta.
Si voi mai crede
Chiar de amar imi e,
Si nu voi inceta sa cred in licarul acela,
Acela de lumina,
Ce fiecare il are
Mai mult sau mai putin.

Si voi crede in mine,
Voi crede in tot ce am adus
De Sus,
Si voi darui crezand in bine,
In Cer si in Iubire,
Indiferent de cate ori
Viata imi va spune
"Ai grija!"
Dar voi avea
Caci prea multa agurida am gustat
Crezand orbeste,
Iubind nebuneste,
Zambind curat,
Dar, vai, si cate lacrimi am varsat! ...

Si voi iubi etern,
Si voi zambi cu sori,
Si voi rade si plange de simt
Toate dorurile de demult,
Toate lectiile primite ca pe o binecuvantare.

Si ma-nfasor in gand curat,
Si ma pun in brate de ingeri,
Si inchid ochii
Crezand mereu in oameni,
In viata,
In iubire,
In nemurire.
Iubire ...

25 iunie 2019










Comentarii