Imi place sa ma trezesc inaiantea ta. Imi place sa te vad cum dormi inca topit parca de lumea asta. Undeva in vise iti sunt. Stiu .... Oare ce ma visezi ?
Esti ca un copil ce pleaca luandu-ma de mana pe acel deal intr-un rasarit cu flori, cu randunele, cu zambet, cu pacea lumii toata, cu linistea sufletului. Unde e calm si ne suntem. Doi copii cu suflete cautatoare de adanca iubire, de regasire de vieti, de tinut de mana si tinut in inima. Doi copii ce se iubesc de dincolo de lumi ...
As vrea sa ai un cer senin acum in somnu-ti. Asa precum cel de afara. Sa nu te tulbure nimic, nici gandurile, nici departarile, nici noi ce iar plecam intr-un dor sfasietor.
Am tendinta sa vin si sa te mangai, sa te iau in brate, sa te inconjor cu linul meu, ce ba e linistit, ba e cateodata e  tulburat si el de doruri. Sunt si eu ca un cer. Cand senin, cand cu nori. 
Suntem asemanatori. Si in multe. In atat de multe ca nu stiu unde esti tu si unde sunt eu.
Imi place sa te sarut zambind, sa ma las cuprinsa de bratele tale dornice de mine, sa fim dusi de lumea asta si plecati in lumea noastra. O altfel de lume.
Zambesc. Si te iubesc. Azi mai putin ca maine si mai mult ca ieri.
As vrea atatea sa iti spun. Sa iti netezesc gandurile, sa te las sa vii in inima mea, asa, pe nestiute, pe simtit doar. Ca o adiere.
Viata asta ne da incercari mari ! 
Cu multe provocari. 
Cu destule neintelegeri. 
Cu atatea nimicuri ce le dam o prea mare importanta. Cu atatea valori ce le trecem cu vederea ca niste aiuriti, nebuni si orbi.
As vrea sa vedem cat cer avem in noi. As vrea sa strig lumii 
"Oameni buni ! Viata e complicata pentru ca din nepricepere o facem asa !" 
Viata e mult mai frumoasa de fapt. Doar de am avea un pic, macar un pic de intelepciune, de am depasi gandurile ce tulbura minea, de am fi ceea ce suntem. 
Un bulgare de viata. Trecator, dar ce are atata cuprins de rai.
Te aud cum dormi !
Voi merge sa te sarut ... 
Da. Viata are atatea lucruri ce au o asa mare importanta. Un sarut. O imbratisare. Un dor. Un tu si eu. Poate ca pare putin un sarut. Dar e din tot sufletul. Dar e din tot al meu ce e si al tau, ce e iubire.
Te iubesc !
Suntem vis si realitate. 
Suntem un abur de viata !
Ma duc sa te sarut ...

30 iunie 2019






Comentarii