E absolut sublim!! 
Afara ploua. O ploaie puternica. Ropot de picaturi mari, reci, boabe de nori in ritm sacadat pe acoperisul casei, in ferestre, ca o muzica de cer. Ador ploaia ! Ador sa o ascult, sa o simt . 
Ascult aceasta piesa intr-o interpretare deosebita. Traiesc fiecare secunda cu intensitate. Fiecare vibratie rezoneaza in fibrele mele. 
Ma cuibaresc in bratele tale. E cald si bine. E pace si liniste. Muzica imi vibreaza firea dincolo de mine... Iti ador sarutul pe frunte, pe tâmplă, mâna suavă ce imi mângâie trupul odihnindu-se lipit de trupul tau. Inchid ochii. Si traiesc. Traiesc muzica, traiesc, atingerea, traiesc viata. Si vad stelele dansând sub pleoapele mele. O alta lume. O lume departe de lumea asta.  Asa calatoresc eu, cu gândul, cu tine, cu mine, cu sunetul muzicii si al ploii.
Intind mâna si iti dezmierd obrajii. Ma strâng mai tare de tine. Ma intrepatrund ca si cum nu am fi doi, ci unul. Ma alint . Ma alinți . Nu spun nimic, dar te iubesc. Muzica imi da ritmul mângâierilor. Line . Apoi mai pătimaşe. Nu vorbim, dar spunem multe. E o muzica secreta, a noastra doar. Si melodia ma transpune ...
Ploaia bate in geam. Si noi calatorim ... in necuprins ... cuprins in noi ... 

Ador sa te ador ...
Ploua ... 
Ascult muzica ... 
Si te iubesc.

20 iunie 2019



Comentarii