Mainile mele au mangaiat apusul
Si au scos din mrejele adancului doruri,
Mainile mele au rasfirat norii in brumă 
Si au cules ploaia neplânsă, 
Mainile mele au aprins stelele pe cer
Si luceferii au zambit
Si lunile au incins dans de iele
Si au aruncat cu prafuri stelare in ochii mei,
Ochii mei , taine tacute,
Cu alean de sori,
De lumi
Si universuri...
Ochii mei ,
Alte vrajite maini in raze
Din Lumini de dincolo de lumi...
Mainile mele au soptit zorilor
Si au cerut roua fiorilor,
Parfumul cerului,
Secretele muntilor,
Vapaia macilor,
Talazurile mărilor,
Glasul izvoarelor.
Si toate,
Da, toate le-am adunat manunchi
In mainile mele
Si le-am daruit trupului tau,
Rascolindu-ti sangele,
Fibra,
Viata
Si firea,
Ramanand pecetluita in fiinta
Si nefiinta ta
Intr-o eternitate...
Sau in toate cele fara timp,
Distanta
Sau viata.
Mainile mele,
Intiparite in ADN-ul tau
Pamantesc,
Astral,
Au ramas pierdute in tine...
Le-am daruit.
Pecetea iubirii.
Aminitire si eternitate.
Am scris cu flori din mine
Fiecare litera intiparita in tine,
Flori de nu-ma-uita ,
Maci,
Margarete de te iubesc,
Regina noptii,
Si alte flori nestiute de pamanteni.
Rare.
Deosebite.
Flori si fiori de departe...
Sa te aline,
Sa te vindece ...
De mine ...


26 mai 2019

Comentarii