Candva,
Cand voi fi vindecata
De durerea ta,
Candva,
Cineva ma va iubi,
Ma va iubi
Crezand in mine,
Crezand in sufletul meu curat,
Stiind ca toata fiinta mea
Ii este,
Asa cum mereu am facut-o,
Nemintindun-ma nici pe mine,
Nici pe nimeni.
Candva,
Cineva imi va iubi trupul
Asa cum imi va iubi si sufletul,
Asa cum il voi iubi si eu ,
Daruindu-ma total
Doar lui,
Caci nu stiu a iubi altfel.
Candva
Voi iubi
Caci iubirea face parte din mine.
Si atunci voi opri durerea.
Nu sunt vinovata de ranile tale,
Nu sunt vinovata de gandurile tale,
Nu sunt vinovata de invinuirile tale.
Sunt vinovata de iubire.
De cat te-am iubit,
De cat m-am daruit,
De cata incredere ti-am dat,
De cat mi-ai rastalmacit-o,
De cata durere mi-ai aruncat,
De cate vorbe in spate ai spus,
Oricum,
Oricui,
Cu stiinta sau nestiinta,
Cu dorinta de a ma gasi vinovata,
Cu "dreptatea" de a ma ucide
Pe mine si iubirea mea,
Chiar pe tine si iubirea ta,
Putin cate putin,
Dar irevocabil,
Cu...nici eu nu stiu de ce si pentru ce...
Poate pentru ca nu ai vrut altfel,
Poate pentru ca nu ai putut crede ,
Poate pentru ca atat ai inteles
Sau nu ai putut intelege
Ca, in sfarsit,
Cineva chiar te iubeste
Asa cum esti,
Ca te iubeste cum nu ai fost iubit...
Candva,
Cineva ma va saruta pentru toata viata
Si cat pentru tot dorul adunat,
Cineva imi va mangaia trupul
Daruit si fara tăgadă,
Cu dragoste ,
Cu patima,
Cu pretuire,
Cineva imi va iubi sufletul
Plin de stele ,
Si chipul lui
Si sufletul lui
Si trupul lui
Se va umple de iubirea mea
Sincera , blanda si curata
Caci asa e iubirea mea.
Doar e firesc sa crezi in ea
Cu toata fiinta ...
Candva ,
Cineva ma va iubi
Asa cum il voi iubi si eu,
El va fi lumea mea
Pentru ca eu nu stiu a iubi altfel,
Nu pot iubi, atinge
Decat pe cel ce il iubesc.
E legea firii mele.
Candva ,
Cineva nu va urca la stele
Doar pentru ca il iubesc,
Ci vom urca impreuna
Pentru ca ne iubim
Si credem unul in celalalt,
Fara teama,
Fara ganduri,
Fara poveri,
Doar cu iubire
Si liniste in noi.
Candva
Acel om
Va stii sa vada in mine
Omul si sufletul ce sunt.
Un copil-femeie,
Nevinovatie si pasiune,
Râs si plâns,
Joc si cumpanire,
Nebunie frumoasa,
Amestec ciudat ,
Fermecat si binecuvantat.
Si rai vom fi ...
Asa cum am dorit si crezut mereu.
Iubind.
Iubind cat lumea si dincolo de ea.
Si nu ,
Nu voi cauta aceasta iubire,
Pentru ca stiu ca deja ma cauta ea,
Pentru ca iubesc cat lumea
Si dincolo de ea
Si Acolo,
Undeva ,
Imi este cel ce ma iubeste
Pana la stele si inapoi ...
Asa e viata ...
Acum e timp de lacrimi,
De tristete,
De neintelegerea neiubirii primite,
De neputinta acuzatiilor absurde,
De eu cu mine,
De oboseala de tot si toate,
De eu cu iubirea pentru mine...
Mor pentru a invia.
Nimic nu e intamplator.
Si Pastele e o moarte si o inviere.
Voi invia.
Pasarea Phoenix.
Iubirea invinge mereu.
Iubesc iubirea
Si cred in ea...
Un suflet...atata sunt.

21 iunie 2019






Comentarii