Te-am vazut venind,
Cu zambet trist pe buze,
Trageai mii de ani cu tine-n lume,
Cautai si ma cautai,
Te asteptam si te speram.
Te-am vazut spre mine venind,
Si m-ai chemat si m-ai alungat.
Si m-ai iubit si m-ai urat,
Iubire si teama,
Rai si abis.
Candva vom sti,
E drept, tarziu,
Ca a iubi nu e a judeca,
Ca a dori nu e avea,
Ca o lumina nu se stinge in intuneric,
Ca il lumineaza,
Ca eram,
Dar nu am fost,
Ca iubirii ii ajunge a iubi,
Ca doar clipele pot fi eterne,
Ca iubirea nu doare,
Ca teama tulbura tot
Si arde sufletul
Si scrum ne face.
Si nici macar o ultima despartire nu am avut,
Si nici macar o ultima zi de noi,
Si nici macar un ultim sarut tacut,
Si nici macar o ultima imbratisare,
Un nimic din tot ce a fost,
O amintire fara noi.
Si m-ai chemat si m-ai alungat,
Si am plecat si ai plecat.
Iar.
Cu zambet trist pe buze,
Cu amar de cirese in suflet,
Ratacind in lume,
Si tu,
Si eu,
Un noi fara de noi ...

26 iunie 2019






Comentarii