Ireal de real Imi esti,
Iti sunt ...
Taina,
Vis,
Adiere,
Cuvant,
Toate in gand,
In suflet,
Fiinta si nefiinta,
Raza de soare,
Licar de stea,
Infint de culoare,
Treacat de viata,
Roua de dimineata,
Boare de vant,
Zbor de aripi,
Undeva intre cer si pamant ...
Ireal de real
Te aud si ma asculti
Cu aceleasi vorbe pe buze,
Cu aceleasi dorinte,
Priviri si ganduri
Spuse in randuri
Sau spuse tacut ...
Ireal de real
Ma cauti cand si eu te caut,
Ma doresti cand si eu te tânjesc,
Ma saruti cand eu buzele-ti vreau,
Radem la unison,
Tristeti biruim,
Brate impartim ...
Si nu suntem doi,
Ci unul doar,
Atat de asemenea in multe
Si in cateva atat de diferiti.
Candva, in vieti trecute,
Am ingropat dorul de tine in cer,
Iar acum am venit sa-l rasar in inima,
In a ta, in a mea,
Din plangeri de vremi apuse,
Din jale de neiubiri,
Din cautari zadarnice,
Din sufletul meu
Ce il chema pe al tau.
Si ne-am regasit.
Tu
Eu.
Dor de noi.
Unica iubire !


9 decembrie 2018

Comentarii