Surasul mi-am ascuns in palmele tale
Si sufletul mi l-ai simtit,
Boarea privirii am oglindit-o in ochii tai
Si linistea ne-a cuprins.
Tacere.

Vorbeam dincolo de noi.
Dar ai uitat.
Pacat.
O lupta de o viata cu mintea,
Cu fericirea.
Ce amara e dreptatea...
Ce crud e adevarul
Cel ce nu e adevar,
Ci doar banuiala...
Sarpe ce omoara tot.
Chiar si dragostea.
Incolacit sopteste la ureche:
"Ai dreptate, tu ai adevarul,
Nu crede nimic,
Crede-ma doar pe mine,
Fii dur!"...
Si dur esti doar cu tine insuti.
Si cu mine.
Pierdem.
Am pierdut.
Tot.
Zambetele noastre se amesteca in nori,
"Plin de adevar"
Si plin de tristete.
Pe undeva rataceste Iubirea.
Cauta.
Ne cauta.
Dar ce folos daca fugim de ea?
Iubirea e cea pura,
Ce nu cauta adevar sau minciuna,
Dreptate sau vina,
Nu cauta premiu sau injurii,
Ce acum este si tot acum nu.
Iubirii ii ajunge Iubirea.
Si nu are nevoie decat de suflet.
Restul...e restul.
Pe dinafara ei.
Iubirea doar IUBESTE.
Doar.

Doar ...


26 octombrie 2018

Comentarii