Marile iubiri nu dispar. Dispar doar neiubirile, neintelegerile, necomunicarea, limbajul diferit. Dispar. Iubirea nu are moarte. Daca moare, a fost altceva, nu iubire. Teama, dependenta, dorinta.
 Desi chiar si astea fac parte din fiinta noastra. Exact ca si intunericul. Dar depinde de noi cata voie dam sa ne domine. Alegeri. Ce costa. Iubirea. Sufletul. Parte din noi.
Nu exista iubire adevarata si iubire falsa. Exista doar Iubire. Nici putina si nici multa. Nu am vazut vreodata un cantar sau vreo masura pentru iubire. Iubirea se simte. Pe Dumnezeu il simti.
 Nu e nevoie sa Il vezi. Crezi in El. Asa si in iubire. Ori crezi in ea, ori nu. Si deja ai ales.
 Iubirea si teama nu pot impreuna. Nu poti crede si in Dumnezeu si in Necurat.
Iubirea are haine curate. E pace. Nu lupti. Mereu am zis ca intr-o lupta unul invinge, altul pierde.
Intr-o iubire ambii cresc, castiga, traiesc.
Iubirea vine totusi si cu plus si cu minus. Daca nu stii sa accepti acestea, atunci  esti rigid, cu sabloane. E acel "asa vad eu ". Si iubirea e de doi, nu de unul. Cand vezi iubirea prin ochii celuilalt, atunci esti in ea. E o crestere, un drum in doi. Doi oameni diferiti uniti prin acel minunat sentiment ce te face sa vezi raiul si te izbeste cu tampelele de cer.
"Eu te iubesc asa cum esti ..." poate fi cea mai frumoasa declaratie de dragoste. " Eu cred in tine..." Sau " Eu sunt tu, te iubesc si te accept, caci ma iubesc asa si ma accept..."
Despre iubire s-au zis si se vor zice multe. Si nu poate fi cuprinsa in cuvinte. Nu. Ea poate fi cuprinsa in suflet. In priviri. In atingeri. In intelegeri. In respect. In greutati depasite in doi. In azi suntem jos, dar suntem si vom trece. In azi suntem sus si e minunat! Sa ne bucuram si sa ne ajutam.
Crezi ca iubirea vine doar cu flori si zambete ? Nu ! Mai vine si cu incercari, cu probleme, pentru ca le avem in noi si ne suntem unul altuia pentru a merge pe aceasta cale numita VIATA.
Nici un drum nu e lin. Sunt si pietre si vant si ploi. Asa cum e si soare si stele si curcubeu.
Dar ... vrei sa inveti iubirea ? Vrei sa o simti ? Ia-o usor si invat-o.
Iubirea se si daruieste , se si primeste. Ambele e bine sa stii sa le faci. Degeaba daruiesti, daca nu stii a primi. Si invers.
Si e adevarat ca pana nu te iubesti pe tine, atunci nu il poti iubi pe altul. Vezi doar greseli in celalalt. Dar acela tot tu esti! Aminteste-ti. "Eu sunt tu ..."
Fii intelept in iubire. Respecta. Daruieste, dar si primeste ceea ce iti daruieste cel de alaturi.
 Nu scoate cantarul. Nu compara. Iarta. Iubind deja ierti. Asa ca la ce folos zazania ?
Iubirea e Rai. Cu intelepciune, intelegere, respect, incredere, cu acel " tu esti eu", poti face din iubire Rai.
Iubesti ? ... Atunci iubeste cu sufletul curat. Nu intina. E cel mai frumos si de pret dar ce l-am primit venind pe Pamant !
Iubirea ...

26 iunie 2019



Comentarii